środa, lipca 25, 2007

Co wy na to panowie?

13 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

juz dawno czegos takiego nie widzialem. czyje to?

1:23 AM  
Anonymous Anonimowy said...

krewnej pewnej - staniki musi sobie na zamowienie zamawiac

12:01 PM  
Blogger mr. Out Of Focus said...

i majtki "kosmonautki" tez

2:47 PM  
Anonymous Anonimowy said...

No w koncu cos sie na tym czacie zaczelo dziac. Dawaj wiecej!

12:38 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ja pierdole wracam po likendzie i nie moge sie nadziwic. taki bagaz!!!! ile zabawy!!!

5:14 AM  
Anonymous Anonimowy said...

kurwa ale zajebiste cyce, piersi kurde wielkie takie

7:37 AM  
Anonymous Anonimowy said...

ej kurde chlopaki i dziewczyny ziomale yo!

wlasnie wymyslam nowy kawalek hiphopowy o tym co bede robil jak wroce do prlu po wakacjach. mam juz dwa wersy:

hei suko! zacisnij usta na moim berle
bo ja od wczorej zarabiam w juz erle

dopiszcie mi jakies zajebiste wersy tak zeby sie rymowalo (******zofia merle) i wogule zeby byl czad na maksa i zabawa na 102

9:50 AM  
Anonymous Anonimowy said...

O jeny, jeny! Zlotowka, euro czy jeny
To wszystko i tak marne dzieny!
Wczoraj mowili do mnie sen-seju,
a dzisiaj wolaja siemasz beju!

10:22 AM  
Anonymous Anonimowy said...

wielkie zajebiscie fajne cyce
to jest to czym sie zachwyce
to jest finalowy mecz nie baraz
zaraz wjade w twoj brazowy garaz

7:51 AM  
Anonymous Anonimowy said...

ojeju! czemu nie robie kariery
w hokeju na lodzie,
czekaj moja sperme masz na brodzie
ssij suko ssij ten przyzad nie bodzie
ssanie paly masz w zrodlowym kodzie

7:56 AM  
Anonymous Anonimowy said...

lansuje moje ego
tak jak klocki lego
a ty rob lache swini
garbata lebiego

8:03 AM  
Anonymous Anonimowy said...

o panie jezusie
uchowaj od zlego
nie wpuszczaj do kraju
robota zboczonego

aaaalllleeeelluujja
aaaaaaa
leluja

11:31 AM  
Anonymous Anonimowy said...

o ja pierdole kto ci rymy sklada?
matablet czy kindzal?

12:35 PM  

Prześlij komentarz

<< Home