niedziela, czerwca 24, 2007

Polskie Dupy Nad Zalewem Zegrzynskim - boze ciala








12 Comments:

Blogger Jarzembiak said...

chryste! ty atari a sa oprocz takich sflaczalych dup jakies fajne laski?
jak by mi sie sympataia przemienila w takiego kaszalota to bym zaczal w morde lac.

10:48 AM  
Blogger Jarzembiak said...

Ten komentarz został usunięty przez autora.

10:48 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Jak sie zestarzeje, to i tak przemieni...

4:02 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Za malo TKKF w kraju

10:15 AM  
Blogger Jarzembiak said...

ta przemieni, jak sie chce to sie nie przemieni. poznalem ostatnio 42 letnia pania ktora ma takie cialo jakiego moja matka nigdy nie miala bezwzgledu na wiek w jakim byla.
trzeba jesc nie tylko kielbase i cwiczyc a nie grillowac.

1:04 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Edukacji kulinarnej brak, jakby chamstwo sushi zarlo, to by sie tak nie paslo. I tak jak Katastrofa powiedzial, za malo godzin WF.
A propos, masz zdjecia tej 42-latki o ciele nastolatki?

4:00 PM  
Blogger Jarzembiak said...

nie tam suszi, ale zgadzam sie ze trzeba o siebie dbac poprzez nie jedzenie kielbasy i zabawy ruchowe. w pl nie ma kultury uprawiania sportu po tym jak sie szkole skonczy a szkoda. ta pani to tez ewenement bo ona na aerobik daje od lat. zdjec nie mam bo nie robie ostatnio zadnych ale jak sie spotkam w przyszlym tygodniu to moze zrobie.
A ty Marcel chodzisz na jakis wf?

5:22 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Zazywam troche ruchu. Mozna powiedziec, ze sie nawet uzaleznilem od tego. A Ty cwiczysz intensywnie sztuki walki?

10:10 AM  
Anonymous Anonimowy said...

to dobrze a co to za forma?
ja cwicze. ja jestem uzalezniony. bez szau bo juz swoje lata mam ale staram sie 3 razy w tygodniu byc na macie.

1:34 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Bieg, pływ, jazda na jednosladach. Tez conajmniej 3 razy w tygodniu. Bo inaczej niespokojny sie robie.

3:04 PM  
Anonymous Anonimowy said...

rozumiem, to tak jak jeden zawodnik MMA Igor Vovchanchyn ktory mowil ze: "...Czasami stawałem się tak agresywny, że to było groźne dla mieszkańców mojej wioski..."

3:44 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Tak, z tym ze w moim wypadku chodzi raczej o mieszkancow mojego mieszkania.

4:06 PM  

Prześlij komentarz

<< Home