wtorek, kwietnia 11, 2006

Baardzo wesole miasteczko
















10 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

nir wiem czy sie smiac czy plakac nad standardami rozrywki ludowej w prlu...

co za zadupie w kazdym sensie

1:56 PM  
Anonymous Anonimowy said...

no tak, brakuje tylko automatu z wlosami lonowymi

7:02 PM  
Anonymous Anonimowy said...

hehehe mi nie brakuje, jeszcze nigdzie takiego nie widzialem.

wez popatrz na te bloki ruzowe i te czeskie baardzo wesole miasteczko to jest jak scenografia z 9 planu z kosmosu tylko niestety to nie horror a moze wlasnie horror.

ale w zamian jest zajebista kasa. chociaz 4 zeta za "lodke" to lekka przesada.

2:32 AM  
Anonymous Anonimowy said...

dzien na kasie nie jest dniem straconym.. widzi sie mnostwo usmiechnietych i zadowolonych ludzi przychodzacych do parku rozrywki.. a janawet na lancuchowej nie moge sie pohustac...

9:47 AM  
Anonymous Anonimowy said...

mamalalu sie nie przjmuj za cztery zeta niech sie czestmir husta

12:35 PM  
Anonymous Anonimowy said...

A mi taki stanard rozrywki odpowiada. Zawsze lubilem czeskie filmy i ksiazki!

6:53 PM  
Anonymous Anonimowy said...

To mowilem ja

6:54 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ja etz lubilem czeskie filmy. ale to wesole miasteczko to horror show.
mam w dupie wesole miasteczka mam w dupie wesole miasteczka mam w dupie wesole miasteczka.

5:57 AM  
Anonymous Anonimowy said...

To musi byc nieprzyjemne...

4:11 PM  
Anonymous Anonimowy said...

metafora z nawiazaniem do slow poety

9:26 AM  

Prześlij komentarz

<< Home